Op reis!

10 maart 2019 - Paramaribo, Suriname

Het begin

het is zeven uur in de ochtend. De koffers staan klaar om een half jaar stage te gaan lopen in Paramaribo te Suriname bij het hotel Eco Torarica als receptionist. De auto staat al klaar en neem nog snel afscheid van me hondjes Eddie en Hugo wat zal ik hun gaan missen.  In de auto effe praten met Nienke (me beste vriendin) en me ouders over de reis. Na een uurtje rijden staan we op Schiphol en dan komt het punt van afscheid nemen en dat viel me best zwaar om mijn lieve ouders en beste vriendin een halfjaar niet te zien dus er viel natuurlijk ook een traantje. De koffers ingecheckt en snel door de douane gelukkig ben ik niet alleen maar met me studiegenoot Liz. Samen gingen we nog wat eten en richting de gate en toen braken de zenuwen wel los zeg pfff wat was ik zenuwachtig 😂. Nou eindelijk zaten we in het vliegtuig en natuurlijk ging alles fout het ging alsvolgt een mevrouw had een normale koffer mee terwijl die in het ruim moest dus die moest weer open gegooid worden half uur vertraging en toen was een nog een technisch mankement dus in totaal hadden we al een uur vertraging echt top! De vlucht was redelijk saai maar hadden gelukkig de ruimte omdat we lekker bij de nooduitgang zaten.

Toen kwam het moment dat we gingen landen en ik zag alleen maar bomen en nog meer mooie dingen en ik dacht ik ben in het paradijs zo mooi! Snel het vliegtuig uitgesprongen langs de douane en toen stond Diana Deul ons op te wachten werden warm onthaald door haar en toen snel naar het huis waar de zes maanden gaan vertoefen.

Nou toen kwamen bij ons huis aan de Maystraat. Nou echt om te janken wat een tyfus zooi niks was af alleen ons bed en meer ook niet echt een grote grap. Iedereen af geweest om voor te stellen en toen lekker naar bed.