Quadtour

25 maart 2019 - Oost-Para, Suriname

Goedemorgen het is 7.00 uur in de morgen en ik ga me klaar maken voor de quadtour. We hebben de tour geboekt bij places2go zei bieden deze dagtour samen met zipline voor 90,-. Me huisgenootje Hana is zoals gewoonlijk te laat dus we komen iets over half negen aan en we dachten serieus dat ze weg waren zonder ons haha maar we waren gelukkig als enige. We rijden nu richting het resort parabello en we gaan ergens nog stoppen om de quads te halen.

We zijn gestopt bij de plaats waar de quads staan. Effe snel uit de auto en wat drinken halen en natuurlijk gaat Babs (huisgenootje) op der smoel door een opstapje. Na een half uurtje komen we aan bij het Parabello en het is een soort klein leuk resortje. Nu is het wachten op de tourguide dus snel foto's maken. We worden geroepen om te gaan ziplinen, worden in de pakjes gehezen en krijgen strenge uitleg van de ervaren zipliner haha. Letterlijk iedereen is bang voor de eerste keer maar daarna is iedereen van wil nog hoger dus was zeker leuk om der bij te hebben bij deze tour.

Nu is toch echt het moment op de quads!! Snelle uitleg hoe alles werkt en gassen. Ja tuurlijk nog geen 5 minuten weg of deze gozer loopt alweer vast in de bosjes dus gaat al lekker. We rijden door een of andere parcour en ik val der letterlijk bijna iedere keer van af maar op de bauxietwegen krijg ik het eindelijk onder de knie af en toe nog klote maar het lukt gelukkig. Toen barste de hemel los en begin was het beetje van ahh vies maar daarna was het juist wat de tour het leukste maakten. Deze trip moeten jullie zeker gaan doen als je van avontuur houdt is dit echt geweldig!!

1CAE8323-668B-4834-AE15-CD8B578255D454FF451D-9110-48DD-8F7C-9B11B1A1C4EFC44DACD7-3815-4DD3-94CE-F32FC96C9C0A8003298A-C366-4F7E-8B1C-81B06EE4483E